reklama

Začal čítať v kočíku

15. XI. V Kauflande na nákupoch som sa dozvedel, že existujú deti, ktorých netreba učiť čítať. Začnú zrazu z kočíka čítať nápisy v okolí.  Kúpil som ananás a chlieb. Z ananása som odtrhol jeden lístok a tak som ho podal predavačke. Zvyšok bol v taške. S úsmevom mi ho nablokovala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Útok
Útok (zdroj: PrintScreen)

16. XI. Uvedomil som si, že bez šachu nie je mat.

 Zdá sa, že snehová predpoveď: Sneh vydrží až na tretí pokus platí.

 Môj obľúbený šachový server sa dostal pod útok.

17. XI. Jerguš má už o 8:00 za sebou 5 vyriešených problémov .Gameknot prežil včerajší nočný útok.

 Kúpil som si topánky na zimu. Trpím.

 Zvýšil som počet podávaných tiketov. Zatiaľ tipujem len futbal z daného dňa. Využívam vlastný program .

18. XI. Svoju webovú stránku som vylepšil CSS šablónami .

19.XI. Nainšaloval som si do Firefoxu Footiefox. Veľmi som sa čudoval, že mi nezobrazuje výsledky ruskej futbalovej ligy. Až večer som prišiel na to, že ide o hokej. ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

22. XI. Zahesloval som si USB kľúč. Naivne som predpokladal, že pri vložení USB kľúča budem vyzvaný na zadanie hesla. Omyl. Nemal som zaheslovať celý USB kľúč, ale len jeho časť, aby som mohol spustiť program, ktorý ma na zadanie hesla vyzve. Mám hodiť USB kľúč do koša ?

23. XI. Kúpil som si knihu Stopárov sprievodca galaxiou v češtine, pretože slovenskú verziu som nemohol zohnať a chcel som pokračovať v čítaní tejto štvordielnej trilógie, ktorá sa končí piatym dielom .

24. XI. Do môjho kníhkupectva dostali Stopárovho sprievodcu galaxiou v slovenčine. 

 Jerguš sa zúčastnil na svojom prvom šachovom turnaji Spektrum Chess 2007/ 2008 B.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Zo 65 účastníkov skončil na 33. mieste. 4 partie vyhral, 3 prehral. 

25. XI. Historický deň. Prvá reakcia na môj blog.

27. XI. Už asi mesiac nepovoľujem prístup k programu svchost.exe. Neviem, či robím dobre.

svchost
svchost 

 Dnes ma ešte čaká návšteva koprodukčného filmu. To je všetko, čo o ňom viem. Takúto dôležitú informáciu mi poskytla moja knižná publikácia menom Milica.

 Meno filmu som zistil asi po 150 minútach a po 10 divákoch, ktorí to vzdali . To meno znie: Inland Empire.

 30. XI  

ďaľší problém
ďaľší problém 

Ďaľší problém, ktorý je jasný z obrázku.

Z Wikipédie som si vytlačil článok o Inland Empire. Možno po troch dňoch pochopím, čo som videl.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jerguš potrebuje pas, aby mohol chodiť na šachové turnaje v zahraničí.

Prvé štebotanie končí, ďaľšie na Silvestra.

Juraj Pecháč

Juraj Pecháč

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu