reklama

Poďme, bratia, do šalátu dud -laj, dud -laj

30. XI. Jerguš dostal horúčku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

 Chcel som zistiť význam slova longevity. Dostal som zaujímavý výsledok :

Prečo ?
Prečo ? 

 Odpoveď na ,,Zmysel života, vesmíru a vôbec " to nebola.

A toto bude asi vysvetlenie :

chyba
chyba 

1.XII Update konečne nainštalovaný.

 Po 4 dňoch od návštevy kina sa mi začína snívať o Inland Empire

 -If today was tommorrow, you would be sitting there.

 -They disappared where is real hard to disappear.

 -Yeah, she's still here ... the horse has gone to the well.

 Na priateľku Nika z Pomony som myslel pri kupovaní pomela.

pomelo
pomelo 

 Tvorca blogu Nie som nula, nie som jednotka, som ľudského tela, skončil na pohotovosti s hnisavou angínou so svojím tvorcom. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Jeho kreacionista sa ho rozhodol po návrate domov naklonovať.

Obrázok blogu

Už som sa rozhodol pre darček na Vianoce: Gramafón s USB

  • záznam na USB alebo SD/MMC

  • prehráva MP3/ WMA USB

  • 33/45 otáčok

  • AM/FM stereo rádio

  • diaľkové ovládanie

Obrázok blogu

P.S. Pieseň z nadpisu je reklama na omáčku, ktorú som 1 x počul počas dnešných nákupov potravy pre 4 telá s dušou. Neviem, či som si správne zapamätal text tohto hitu.

 Tak a sme na konci druhého štebotania, ktoré som pôvodne plánoval zverejniť až na Silvestra ...

Juraj Pecháč

Juraj Pecháč

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu