reklama

Zle je ak Pacman požiera gulôčky života Tvojho-1

moje oblečenie= zvyku tričko+ fantázie nohavice Kto nevie CSS, ten má po chlebe aj pečive. Nesiahaš mi ani po biely background.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
  • Zle je ak Pacman požiera gulôčky života Tvojho.

  • Bojím sa zubatej s vŕtačkou.

  • Rád hľadím na hladinu riek a piva.

  • zvláštna rodina I= biely kôň+ čierna ovca, ich dieťa biela vrana a pes, ktorý smrdí človečinou.

  • zvláštna rodina II= ona- krv a mlieko, on- z mäsa, kostí a alkoholu

  • "Nie som tantra," to tvrdí každá handra.

  • Rozum mi zostáva stáť nad Mount Everestom. Vyššie ho už nepustím!

  • krok= priateľ rozkroku

  • Ryby nechcú byť ako krásne ženy. Vo víne si chcú zaplávať až po smrti.

  • Ak zjete veľa kvetov, nezaručí Vám to motýle v žalúdku. 

  • Najradšej by som plakal na pohrebe reality. 

  • Napísať sa dá niečo z brucha, z hlavy, zo srdca. Nie, nie noha, zbytočne sa hlásiš.

  • Blog je pre mňa knedlo, vepřo, zelo pre dušu.

  • Boh blogu hovorí: "Skryjem pred Vami svoj blog a uvidím, ako dopadnete bez môjho road- blogu po Vašej duši."

  • Pribudlo mi 12 nových sviatkov, 12 výmesačí uverejnenia prvého blogu. 

  • Blogový havran: "Užtoskráť !"

Juraj Pecháč

Juraj Pecháč

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu